|
Uitgebreide informatie over 'The new marketing manifesto - The 12 rules for building succesfull brands in the 21st century' van 'Grant, John' (Terug) |
|
Auteur |
Grant, John |
Titel |
The new marketing manifesto - The 12 rules for building succesfull brands in the 21st century |
Uitgever |
Texere |
Genre |
Economie/management |
Bijzonderheden |
2000, paperback, Engelstalig, goede staat, 254 blz. |
ISBN Nummer |
1587990245 |
Taal |
|
Staat |
Goed |
Gewicht |
254 gr (exclusief verpakking) |
Past door brievenbus |
Ja |
Prijs |
€ 6,95 (exclusief verzendkosten) |
Op voorraad |
1 |
Foto | |
Omschrijving |
zie foto |
| |
|
Uitgebreide informatie over 'The new marketing manifesto - The 12 rules for building succesfull brands in the 21st century' van 'Grant, John' (Terug) |
|