![spacer](images/blank.gif)
![spacer](images/blank.gif)
|
Uitgebreide informatie over 'Consumentengedrag - Beslissen, gedrag en marketingstrategie' van 'Boom / Weber' (Terug) |
![Voeg dit boek toe aan mijn Winkelwagen Voeg dit boek toe aan mijn Winkelwagen](images/winkelwagen_add.gif) |
Auteur |
Boom / Weber |
Titel |
Consumentengedrag - Beslissen, gedrag en marketingstrategie |
Uitgever |
Wolters-Noordhoff |
Genre |
Studieboeken |
Bijzonderheden |
2de druk, 2001, paperback, goede staat, met illustraties, 405 pag. |
ISBN Nummer |
9789001109783 |
Taal |
![nl](images/vlag_nl.gif) |
Staat |
Goed |
Gewicht |
660 gr (exclusief verpakking) |
Past door brievenbus |
Ja |
Prijs |
€ 3,75 (exclusief verzendkosten) |
Op voorraad |
1 |
Foto | ![](foto_boek/63746bs.jpg) |
Omschrijving |
zie scans |
| ![Afbeelding van dit boek](foto_boek/63746.jpg) |
|
Uitgebreide informatie over 'Consumentengedrag - Beslissen, gedrag en marketingstrategie' van 'Boom / Weber' (Terug) |
|