|
Uitgebreide informatie over 'Marketing voor commercieel technici - bouwstenen voor een strategisch beleid' van 'Albert/Versteeg/Holzhauer' (Terug) |
|
Auteur |
Albert/Versteeg/Holzhauer |
Titel |
Marketing voor commercieel technici - bouwstenen voor een strategisch beleid |
Uitgever |
Kluwer Bedrijfswetenschappen |
Genre |
Economie/management |
Bijzonderheden |
1e druk 1990, paperback, zeer goede staat, 271 blz. |
ISBN Nummer |
9026713738 |
Taal |
|
Staat |
Zeer Goed |
Gewicht |
370 gr (exclusief verpakking) |
Past door brievenbus |
Ja |
Prijs |
€ 3,90 (exclusief verzendkosten) |
Op voorraad |
1 |
Foto | |
Omschrijving |
zie foto |
| |
|
Uitgebreide informatie over 'Marketing voor commercieel technici - bouwstenen voor een strategisch beleid' van 'Albert/Versteeg/Holzhauer' (Terug) |
|