|
Uitgebreide informatie over 'Media Begrippenlijst' van 'Stoelinga e.a.' (Terug) |
|
Auteur |
Stoelinga e.a. |
Titel |
Media Begrippenlijst |
Uitgever |
Kluwer Bedrijfswetenschappen |
Genre |
Studieboeken |
Bijzonderheden |
4e druk 1988, pocket, 103 blz. |
ISBN Nummer |
9026713339 |
Taal |
|
Staat |
Goed |
Gewicht |
108 gr (exclusief verpakking) |
Past door brievenbus |
Ja |
Prijs |
€ 2,75 (exclusief verzendkosten) |
Op voorraad |
1 |
Foto | |
Omschrijving |
Een boekje over begrippen, die direct of indirect te maken hebben met mediakennis, mediaplanning en media-onderzoek ten dienste van marketingcommunicatie via media. |
| |
|
Uitgebreide informatie over 'Media Begrippenlijst' van 'Stoelinga e.a.' (Terug) |
|